Diplom overrækkelse til Øer Maritime Ferieby

Øer Maritime Ferieby var lørdag den 30. oktober rammen om en festlig event, da Turistforeningen for Ebeltoft og Mols skænkede et diplom til feriebyen, som en beskeden anerkendelse for det store og flotte restaureringsarbejde, der er sket derude i de senere år.

Som formanden for Turistforeningen kom ind på i sin tale, har feriebyen siden starten, som var i 1988 og frem til idag, haft både op- og nedture. Men da Byggeselskabet Mogens de Linde overtog feriebyen, har man ved et stort samarbejde med de lokal ejere, fået genskabt byen, så den står virkelig flot. Ejerforeningen ved byens borgere udfører i det daglige et meget flot vedligeholdelsesarbejde og værner om området, og dette er årsagen til denne anerkendelse fra Turistforeningens side.

Formanden for ejerforeningen, Torben Jensen, modtog det flotte diplom, og mange borgere var mødt op. Der blev udskænket et glas champagne til de fremmødte, og messingdiplomet blev straks sat op på feriebyens torv.