Tryk på billedet og se deres hjemmeside.

Hej allesammen!

Vi vil gerne tage jer med på en rejse ind i vores elskede virksomhed – Blue Spirit. Vi er en flok passionerede surfentusiaster, der har skabt noget helt specielt her i Ebeltoft.

Blue Spirit er ikke bare en surfshop, det er vores hjertebarn. Vi ønsker at skabe et sted, hvor surfkulturen kan blomstre og hvor folk kan føle sig hjemme.

Og hvorfor Ebeltoft? Jo, fordi denne by og dens omgivelser har en helt unik energi og naturlig skønhed, som vi ønsker at omfavne og dele med jer alle.

Vi er stolte af vores beliggenhed med den utrolige udsigt over havet og kysten. Derfor har vi skabt en fantastisk terrasse, hvor I kan sidde og lade jer betage af naturens magi, mens I nyder en kop af vores lækre kaffe. Vi har valgt nøje udvalgte kaffebønner for at sikre, at I får den bedste smagsoplevelse, mens I lader jer opsluge af den fantastiske udsigt.

Men Blue Spirit handler ikke kun om udsigten og kaffen. Vi er også passionerede omkring stil og mode. Derfor har vi skabt vores egen kollektion af trendy tøj, der passer perfekt til surfkulturen. Vores designs er inspireret af havet og naturen omkring os, og vi har sørget for, at vores tøj er af høj kvalitet og stilfuldt. Vi ønsker, at I skal kunne udtrykke jeres kærlighed til surf og samtidig se fantastiske ud.

Vores engagement i bæredygtighed er også en hjørnesten i Blue Spirit. Vi tror på, at vi har et ansvar for at beskytte og bevare vores smukke natur. Derfor vælger vi omhyggeligt vores produkter og samarbejder kun med producenter, der deler vores værdier. Vi ønsker, at I kan købe med god samvittighed og vide, at I støtter en virksomhed, der arbejder for at bevare vores miljø.

Så kom og besøg os hos Blue Spirit i Ebeltoft. Vi vil gerne invitere jer ind i vores verden, hvor surf, udsigt, kaffe og stil går hånd i hånd.

Se vores film om banen, ved at trykke på billedet.

Velkommen til Ebeltoft Golf bane

Vores dejlige bane i Ebeltoft er en klassisk golfbane. Den er anlagt som en linksbane: turfen er sandjord, greens er små og finurlige, og fairways er kuperede.

Og så ligger den midt i noget af det smukkeste natur i Danmark. Banen er kystnær og undervejs er der udsigt til både Kattegat og Ebeltoft Vig.

Det er en ægte naturbane, hvor udformningen er bestemt af kræfterne under sidste istid. Greenkeeperne bruger ikke pesticider og kemikalier af nogen art – og banen er 99% økologisk drevet. Det giver banen en råt lay-out, og den er en udfordring for selv de bedste.

Velkommen til Djursland og Ebeltoft Golf Club.

Klikherfor mere information hvis du ergæstog ønsker at spille golf i Ebeltoft. Vil du reservere tidklik her >>>

Prøv de nye flotte baner hos PADEL 8400

8400 Padel er ikke bare en klub; det er et centrum for aktiviteter, træning og spændende arrangementer for vores medlemmer. Dyk ned i vores omfattende træningsprogrammer, der ledes af professionelle trænere og er designet til at forbedre dine færdigheder og tage dit spil til nye højder.

Padel, tidligere kaldet padel tennis1i Danmark, er en sport, der bedst beskrives som 50% af det bedste fra andre ketcher – og batsportsgrene og 50% sjov, adrenalin, makkerskab og hyggeligt samvær. Sporten er let at komme i gang med og appellerer derfor til en bred gruppe af udøvere (unge, ældre, uøvede og handicappede).

Velkommen til Ebeltoft Fodboldgolf!

Skal vi stå for dit næste arrangement? Vi er en oplagt

mulighed hvis du skal holde et firmaevent eller anden

aktivitet i Østjylland på Djursland.

Vi er det oplagte valg hvis i skal holde f.eks. familie træf,

polterabend, udfordre klubkammeraterne, eller bare bruge

nogle hyggelige timer sammen med dem du holder af.

Fodboldgolf er en aktivitet som de fleste kan deltage i. Kom

og få et par sjove timer sammen med venner, familie, kollegaer.

Hunde er velkomne på banen i snor.

Kontakt os nu og få et uforpligtende tilbud!

Booking

Booking af banen er normalt ikke nødvendig, men hvis i er en større gruppe, kan det være en god ide at booke banen.

Det kan ske hos undertegnede på tlf.24 24 74 25, gerne som en sms, eller på email​jeppe@ebeltoft-fodboldgolf.dk.

Velkommen til Ebeltoft Disc Golf Course

Om banen

En smuk bane med masser af elevation og unikke huller. Husk at nyde udsigten fra toppen tæt ved tee 8. Banen har fået teepads fra hvid tee. Området er oplagt til spil hele året, da vi er skånet for mudder. Man må ofte regne med en frisk vind :-)

18 Holes