Feriebolig i det gamle Ebeltoft

35 m2 charmerende feriebolig med lille have, midt i det hyggelige Ebeltoft og i gåafstand til - restauranter, forretninger, museer, supermarkeder, golfbane, havn og strand. Alt i Nationalpark Mols Bjerge

Kontakt Helle på tlf. 25 61 03 50. mail: helle@sejersens.dk

Ebeltoft Feriehusudlejning

Ebeltoft Feriehusudlejning, som du finder tæt ved Fregatten Jylland, udlejer mere end 200 private sommerhuse på hele Djursland og specielt omkring Ebeltoft. Som det eneste rent lokalt funderede udlejningsbureau lægges der særlig vægt på den personlige betjening, fordi de kender lokalområdet og de enkelte feriehuse ud og ind.

Gå på opdagelse i en gavebod af oplevelser på deres hjemmeside. Her finder du helt sikkert det perfekte sommerhus til din næste ferie.

Ferie på Djursland er noget helt specielt. Her er meget kort afstand til gode oplevelser for hele familien - fra børnevenlige strande og storslået natur til et væld af attraktioner som f. eks. Djurs Sommerland, Ree Park, Fregatten Jylland og Kattegatcentret.

Har du først fået udlejningsbureauets ”ferievitaminer” sprøjtet ind under huden, vil Charterrejser for evigt være fortid. Djurslands smukke og unikke natur finder du ikke tilsvarende andre steder i Verden. Så derfor: ”Book allerede nu – i morgen kan være for sent”.

Se Ebeltoft Feriehusudlejnings Hjemmeside og FB-site:

Velkommen til Sænkningen.

En del af “Danmarks naturskønne næse” og det ideelle sted til en hyggelig eller romantisk weekend.

Vi tilbyder to luksus dobbeltværelser med stue og sovehems, tæt på skov og strand.
Der gives fri kaffe og te samt personlig betjening, derudover er der mulighed for at bestille morgenmad.

Her er stilhed og smuk natur tæt på Mols Bjerge,
Ebeltoft by og golfbaner. Godkendt ren badestrand med blåt flag i umiddelbar nærhed.

Kunst og galleri findes på stedet.

Sænkningen 3, 8400 Ebeltoft
Femmøller Strand

Tlf. +45 86 36 19 60
coge@andersen.mail.dk

Novasol

Lokalt nærvær og global styrke

Med vores 27 danske lokalkontorer er der altid et NOVASOL-kontor i nærheden af dit sommerhus. Her sørger vi for, at vores fælles gæster får en god ferieoplevelse, og at du ikke skal bruge tid på henvendelser før, under og efter opholdet. Vi har også kontorer og lokale teams i 18 andre lande, hvilket giver os en unik mulighed for at markedsføre dit sommerhus globalt og give den bedste service til gæster fra hele verden.

Velkommen til Vigen Ferielejligheder i Ebeltoft

Vigen ferielejligheder er beliggende i Ebeltoft centrum, kun få meter fra det gamle rådhus og et andet af byens vartegn Fregatten Jylland. En feriebolig her er det perfekte udgangspunkt for deres ferie på Djursland og ture til Østjyllands badestrande og seværdigheder

Vigen Ferielejligheder

Tag på sommerhusferie på Djursland

Når du lejer et sommerhus på Djursland, så er du tæt på både kyst og by. Kysterne er kendt for lystfiskermulighederne og dejlige, børnevenlige sandstrande. Samtidig ligger strandene kun få hundrede meter fra byen, og derfor findes der mange sommerhuse lige i nærheden.

Mange af sommerhusene ligger nær Ebeltoft, som er en by, der er fyldt med skæve bindingsværkshuse og hyggelige brostensgader. Byen rummer også smuk natur og har utallige udflugtsmuligheder. Derfor indeholder en sommerhusferie på Djursland noget for enhver smag.

Oplev bl.a. Djurs Sommerland med Danmarks største rutschebaner og over 60 forlystelser for hele familien og fortsæt oplevelserne i f.eks. Ree Park Safari, Skandinavisk Dyrepark og KattegatCentret.

Sommerhuse Ebeltoft By - Private sommerhuse udlejes i Ebeltoft By (feriepartner.dk)

Velkommen til Landal Ebeltoft

Beliggende ved marinaen emmer ferieparken Landal Ebeltoft af sommerlig hygge og romantik. Hver af vores ferieboliger ligger nærmest direkte på vandet og har en fantastisk udsigt over det maritime miljø. Her kan du tage på opdagelse i det smukke landskab og børnevenlige strande på Djursland, samt opleve den unikke natur i Nationalpark Mols Bjerge.

Som gæst hos Landal Ebeltoft får I adgang til vores svømmehall og udendørs sportsbaner, og der er talrige vandsports- og golfmuligheder i området. Der er en masse forskellige muligheder til en hyggelig dagstur med hele familien med attraktioner som Aarhus, Djurs Sommerland og Ree Park Safari.

Velkommen til Havmøllen

Havmøllen er et opblomstrende sted i form af kultur- og foreningsliv, naturformidling, gårdbutik, café og udlejning af selskabslokale og ferielejligheder. Et sted hvor lokale kan mødes og realisere deres projekter, og hvor turister kan få indblik i, hvad det lokale område byder på i form af mad, kultur- og naturliv.

Havmøllen har 2 virkelig flotte lejligheder man kan leje. Der en en flot udsigt ud over kattegat og masser af plads til familien.

Havmøllen er en gammel møllegård fra 1677. Nyrenoveret og placeret på en stor strandgrund lige ved Havmølleåens udløb til Kattegat og er en del af Nationalpark Mols Bjerge. Havmøllen ligger ved Jernhatten, tæt ved  skanserne fra Englandskrigene 1807-1814 og er et af Djurslands mest besøgte naturområder.

Velkommen til Havmøllen - Havmøllen - Havmollen

_________________________________________________________

Velkommen til Blushøjgård Ferie og kursuscenter

På Blushøjgård Ferie og kursuscenter byder Søren og Lillian velkommen. Vi afholder med glæde større og mindre arrangementer - f.eks. ferie, familietræf, familiefester, sammenkomster, kurser, retræter, teambuilding for virksomheder mm. I kan booke Blushøjgårds faciliteter med og uden overnatning.

Blushøjgård Salen (20-60 pers.)

Cafeen, samlingsrum med køkken (25 pers. )

11 ferielejligheder, som er personligt indrettet ( max 60 pers. )

Et ophold på Blushøjgård kan stykkes sammen på mange måder. Kun fantasien sætter grænser. Man kan f.eks leje hele kursus og ferie- centeret inkl. alle ferielejlighederne - eller blot leje en enkelt lejlighed.

Se på www.blushojgaard.dk  for at se centeret eller hvilke kurser man kan deltage i.

Temaerne for kurser m.m. varierer, men kan f.eks. være

• Fordybelse gennem mindfulness, meditation og yoga
  • Styrkelse af kontakten med naturen og moder jord
  • At udfolde sin kreativitet
  • Styrke sundhed og trivsel i hverdagen

Blushøjgård er et Non-profit sted. Det betyder at overskuddet går til humanitært arbejde i Indien. Samtidig er bæredygtighed et stort fokus for os.