Gustav & Hund

Efter mange års erfaring i den grafiske branche er jeg blevet opmærksom på behovet for kompetent assistance under spidsbelastninger. En mulighed for kun at afregne DTP-arbejde netop når opgaven er der. Jeg tilbyder services som annonce- og avisproduktion, lay-out, rentegning og filmudkørsel/reproarbejde.

Gustav&hund reklamebureau Adelgade 8. 8400 Ebeltoft

Ziga

Velkommen indenfor i Zigas unikke univers, med spændende og anderledes kunsthåndværk, unika smykker, skønt modetøj og håndsyede sko.

Ziga er en fysisk butik beliggende i den midtjyske havneby Ebeltoft, en online butik samt et smykkebrand.

Kort fortalt startede det hele i 2008 med et selvstændigt smykkebrand med eget design og produktion af unika smykker. Sidenhen i 2014 udvidede Ziga smykker med en butik på Nytorv i Ebeltoft med smykkerne samt kunsthåndværk.

I 2016 flyttede butikken til større lokaler på Adelgade 51, og efterfølgende i 2017 med en online butik. I foråret 2019 udvidede Ziga ind i nabobutikken, og i dag er vi stolte af at have en stor og lys butik midt på gågaden i Ebeltoft.

Hos Ziga gør vi en stor indsats for at fylde vores webshop og fysiske butik i Ebeltoft op med de skønneste ting, du ellers sjældent ser.

Du finder bl.a. spændende keramik, finurlige figurer og håndlavede smykker samt  modetøj og unika håndsyede sko fra Pisaverde.

Ziga Adelgade 51. 8400 Ebeltoft