Feriebolig i det gamle Ebeltoft

35 m2 charmerende feriebolig med lille have, midt i det hyggelige Ebeltoft og i gåafstand til - restauranter, forretninger, museer, supermarkeder, golfbane, havn og strand. Alt i Nationalpark Mols Bjerge

Kontakt Helle på tlf. 25 61 03 50. mail: helle@sejersens.dk

Ebeltoft Feriehusudlejning

Ebeltoft Feriehusudlejning, som du finder tæt ved Fregatten Jylland, udlejer mere end 200 private sommerhuse på hele Djursland og specielt omkring Ebeltoft. Som det eneste rent lokalt funderede udlejningsbureau lægges der særlig vægt på den personlige betjening, fordi de kender lokalområdet og de enkelte feriehuse ud og ind.

Gå på opdagelse i en gavebod af oplevelser på deres hjemmeside. Her finder du helt sikkert det perfekte sommerhus til din næste ferie.

Ferie på Djursland er noget helt specielt. Her er meget kort afstand til gode oplevelser for hele familien - fra børnevenlige strande og storslået natur til et væld af attraktioner som f. eks. Djurs Sommerland, Ree Park, Fregatten Jylland og Kattegatcentret.

Har du først fået udlejningsbureauets ”ferievitaminer” sprøjtet ind under huden, vil Charterrejser for evigt være fortid. Djurslands smukke og unikke natur finder du ikke tilsvarende andre steder i Verden. Så derfor: ”Book allerede nu – i morgen kan være for sent”.

Se Ebeltoft Feriehusudlejnings Hjemmeside og FB-site:

Velkommen til Sænkningen.

En del af “Danmarks naturskønne næse” og det ideelle sted til en hyggelig eller romantisk weekend.

Vi tilbyder to luksus dobbeltværelser med stue og sovehems, tæt på skov og strand.
Der gives fri kaffe og te samt personlig betjening, derudover er der mulighed for at bestille morgenmad.

Her er stilhed og smuk natur tæt på Mols Bjerge,
Ebeltoft by og golfbaner. Godkendt ren badestrand med blåt flag i umiddelbar nærhed.

Kunst og galleri findes på stedet.

Sænkningen 3, 8400 Ebeltoft
Femmøller Strand

Tlf. +45 86 36 19 60
coge@andersen.mail.dk

Novasol

Lokalt nærvær og global styrke

Med vores 27 danske lokalkontorer er der altid et NOVASOL-kontor i nærheden af dit sommerhus. Her sørger vi for, at vores fælles gæster får en god ferieoplevelse, og at du ikke skal bruge tid på henvendelser før, under og efter opholdet. Vi har også kontorer og lokale teams i 18 andre lande, hvilket giver os en unik mulighed for at markedsføre dit sommerhus globalt og give den bedste service til gæster fra hele verden.

Udlejning af sommerhus – udlej dit sommerhus nemt og sikkert (novasol.dk)

Velkommen til Vigen Ferielejligheder i Ebeltoft

Vigen ferielejligheder er beliggende i Ebeltoft centrum, kun få meter fra det gamle rådhus og et andet af byens vartegn Fregatten Jylland. En feriebolig her er det perfekte udgangspunkt for deres ferie på Djursland og ture til Østjyllands badestrande og seværdigheder

Vigen Ferielejligheder

Tag på sommerhusferie på Djursland

Når du lejer et sommerhus på Djursland, så er du tæt på både kyst og by. Kysterne er kendt for lystfiskermulighederne og dejlige, børnevenlige sandstrande. Samtidig ligger strandene kun få hundrede meter fra byen, og derfor findes der mange sommerhuse lige i nærheden.

Mange af sommerhusene ligger nær Ebeltoft, som er en by, der er fyldt med skæve bindingsværkshuse og hyggelige brostensgader. Byen rummer også smuk natur og har utallige udflugtsmuligheder. Derfor indeholder en sommerhusferie på Djursland noget for enhver smag.

Oplev bl.a. Djurs Sommerland med Danmarks største rutschebaner og over 60 forlystelser for hele familien og fortsæt oplevelserne i f.eks. Ree Park Safari, Skandinavisk Dyrepark og KattegatCentret.

Sommerhuse Ebeltoft By - Private sommerhuse udlejes i Ebeltoft By (feriepartner.dk)

Velkommen til Egsmark Strand-Logi

“Vandkærsholm” beliggende i Nationalpark Mols Bjerge ved Ebeltoft – 100 meter fra børnevenlig strand. Stedet med de mange muligheder – hvor strand, skov og mennesker mødes.

Vi tilbyder ferieophold og familietræf. På Egsmark Strand-Logi har vi 6 ferielejligheder af forskellige størrelser fra 45 – 200 m² med plads op til i alt 35 personer. Derudover et større køkken og fælleslokale.

Der er adgang til stor gårdhave m. grill, børneaktivitets område samt boldbane. Overalt adgang til gratis internet.

Specielt: Flere spændende ferielejligheder med udsigt til Mols Bjerge, Ebeltoft Vig og by. Eksempelvis 1 feriebolig i 2 plan: med 6 soveværelser sydvendte terrasser, havudsigt og indendørs spabad.

Vi glæder os til at byde jer velkommen.
De bedste hilsner
Bodil

Åbningstider
04/04/2020 – 01/10/2020 Mandag – Søndag

Velkommen - Egsmark Strand-Logi – "Vandkærsholm"

Velkommen til Landal Ebeltoft

Beliggende ved marinaen emmer ferieparken Landal Ebeltoft af sommerlig hygge og romantik. Hver af vores ferieboliger ligger nærmest direkte på vandet og har en fantastisk udsigt over det maritime miljø. Her kan du tage på opdagelse i det smukke landskab og børnevenlige strande på Djursland, samt opleve den unikke natur i Nationalpark Mols Bjerge.

Som gæst hos Landal Ebeltoft får I adgang til vores svømmehall og udendørs sportsbaner, og der er talrige vandsports- og golfmuligheder i området. Der er en masse forskellige muligheder til en hyggelig dagstur med hele familien med attraktioner som Aarhus, Djurs Sommerland og Ree Park Safari.

Feriepark Landal Ebeltoft | Landal GreenParks