Elsegårde Camping

Elsegårde Camping ligger som en naturperle midt i Elsegårdes gamle idylliske bydel. Det er en lille hyggelig familieplads med flere opdelte terrasser omkranset af meget velholdte paradisiske blomsterbede, som tryllebinder enhver gæst.

Stedet er året rundt et meget yndet feriested for børnefamilier og ægtepar pga. sin skønne beliggenhed og befriende ro, som får enhver stresset familie til at genfinde balancen igen efter blot en enkelt dyb vejrtrækning. Danmarks måske mest venlige og smilende lejrchef Niels Peter Diget vil herefter gøre alt for, at du får en uforglemmelig ferieoplevelse.

Turistforeningen for Ebeltoft og Mols kan varmt anbefale stedet for vore turister. Videre detail-information kan søges på deres hjemmeside og Fb-site – se vedhæftede.

Vi kan endvidere tilføje at på en af vores cykelture besøges campingpladsen, g vi bliver altid modtaget med en kop kaffe og en fortælling fra om Elsegårde.

Kristoffervejen 1, 8400 Ebeltoft.

Tlf.: 86341283.

Ebeltoft Strand Camping

Ebeltoft Strand Camping er beliggende direkte ned til Vigen ved indkørslen til Ebeltoft By. Ved den én kilometer lange børnevenlige hvide sandstrand er der rige muligheder for at bade eller wind-/ kitesurfe. Du finder her servicebygninger af høj standard, swimmingpool og sauna samt hyggelige områder med fodboldbane, legeplads og minigolf.

"Med en vestvendt placering på en østkyst ligger Ebeltoft Strand Camping i Superligaen blandt landets campingpladser - her kan du nyde udsigten til Mols Bjerge med unikke spektakulære solnedgange over Vigen”.

Indenfor gåafstand kan du besøge Fregatten Jylland, Glasmuseet, Havnemiljøet, Farvergården, Det Gamle Rådhus samt lækre spiserestauranter ved byens gamle brostensbelagte gader.

Uanset om du kommer med telt, campingvogn, autocamper eller ønsker at leje en hytte,

er du altid hjertelig velkommen. Vores motto og garanti er:

”STRESSFRI ZONE FOR BÅDE BØRN OG VOKSNE - ÅRET RUNDT”.

Kære gæst: ”Glem alt om Valdemar Atterdags livsfilosofi - book allerede i dag, i morgen kan være for sent”.