Ebeltoft Autocenter Aps.

Ebeltoft Autocenter Aps er et kvalitetsbevidst autoværksted med et højt serviceniveau. De tilbyder professionelle ydelser til din bil med bl.a. serviceeftersyn, reparation, klimaservice, dæk, reparation af forsikringsskade, udskiftning af ruder og reparation af stenslag. De arbejder i eget autoværksted i Ebeltoft og er en del af Bosch Car Service kæden, som i år fejrer 100 års jubilæum. Fejringen vil løbende gennem 2021 kunne følges på værkstedets Fb-site med attraktive tilbud til din bil og din pengepung.

Hos Ebeltoft Autocenter Aps hænger priser og kvalitet uløseligt sammen. Skuffede kunder eksisterer ikke i deres verden.

Havde Ebeltoft Servicecenter Aps været servicemekaniker for Kevin Magnussens Formel 1, havde han i dag været Verdensmester – ”Å det ikk´ engang løwn”, som den legendariske Poul Erik Krogen ville have udtrykt det.

Holmris El-installation

Holmriis El-installation A/S Holmriis El-installation A/S i Ebeltoft på Djursland har siden etableringen i 1926 udviklet sig til én af regionens førende dynamiske el-installationsvirksomheder. Firmaet beskæftiger i dag 20 medarbejdere med specialer inden for både el, energi og sikring.

Uanset opgavernes størrelse, som spænder fra montering af et enkelt elstik, over opstilling af energibesparende klima- og varmeinstallationsanlæg til større nybygningsprojekter, kan du kontakte Holmriis alle døgnets 24 timer på telefon 86341444 eller info@holmriis.dk Deres geografiske serviceområder er hele Djursland samt i og omkring Århus, Skanderborg og Horsens.

Holmriis er altid i ”stødet” til at give dig et ekstra ”stik”.

Derfor kan Turistforeningen anbefale Holmriis El-installation A/S som ”Ugens Erhvervsmedlem” i kategorien ”Håndværksvirksomheder”.

Du kan finde Holmriis El-installation A/S på følgende adresse;
Østerallé 23, 8400 Ebeltoft
Om Holmriis El-installation A/S - Holmriis - Din lokale elektriker 👍😀

Tømrermester Sejersen.

Tømrermester Sejersen udfører en bred vifte af tømrer- og snedkeropgaver for både private og erhvervslivet. Så hvis dine døre og vinduer er nedslidte og trænger til at blive skiftet ud, eller du skal have nyt køkken, tagetagen skal bygges om, carporten udvides, stuegulvet lægges om eller ”bare” en tiltrængt renovering af dit hjem, så kontakt Erik Sejersen for et godt tilbud. Ingen opgaver er for små og ingen for store. Når et projekt er afleveret fra Sejersens hånd, er det altid gennemført og ulasteligt, fordi stor faglighed og ærligt håndværk er en æressag.

Tømrer- og snedkerarbejde er et meget gammelt, ædelt og guddommeligt håndværk. Selvom Sejersen altid leverer sublimt arbejde, kan han os bekendt dog ikke som en kendt tømrersvend fra Nazaret gå på vandet – men det tangerer.

Man er aldrig i tvivl, når Sejersen har været ”på spil” – han efterlader altid dejlige duftende spor af frisk organisk træ.