Bliv medlem af Turistforeningen

Måske du efter at havde kikket rundt på vores sider, med de mange informationer og tilbud til områdets turister, også ønsker at blive medlem af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols og dermed være med til at synliggøre vores skønne område.

Det kan du blive, enten som erhversmedlem eller ved et personligt medlemskab:

Personligt medlemskab

• Et personligt medlemskab koster 200 kr. pr. år. Derved er du med til at forstærke indsatsen for at synliggøre området og bevare brandet Ebeltoft og Mols. Vi har, som du sikkert har bemærket, en del cykel og vandreture vi tilbyder lokale og områdets turister. Som medlem deltager du selvfølgelig gratis.
  • Har du lyst til at deltage aktivt i foreningens virke som frivillig, kan vi eksempelvis tilbyde dig at medvirke ved Ebelfestivalen, at medvirke som serviceguide i infoområdet på Fregatten Jylland i spidsbelastninger. Men selvfølgelig også alle øvrige aktiviteter Turistforeningen arbejder med.
  • Udover det personlige medlemskab tilbyder Turistforeningen for 300. kr. at få en eventuel feriebolig oploadet på hjemmesiden der bliver besøgt af  godt 1600 om ugen. Du kan se et eksempel her: http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652059
  • Du kan indbetale kontingentet på reg. nr. 9360 konto nr. 0011127398 og efterfølgende sende dine data på mail til jorgen@ebeltoftturistforening.dk

Erhvervsmedlemskab

• Et erhversmedlemsskab koster 400 kr. Derved er du med til, at understøtte og forstærke indsatsen for at synliggøre området og bevare brandet Ebeltoft og Mols. Vi har en del cykel og vandreture vi tilbyder lokale og områdets turister. Som medlem deltager du selvfølgelig gratis.
  • Du har mulighed for, udover erhversmedlemskabet, at tilkøbe en annonce svarende til 300 kr. på Turistforeningens hjemmeside. Annoncen kan være et logo eller et billede af din forretning og vil blive vist på forsiden af Turistforeningens hjemmeside i 5 uger ad gangen, på skift med andre annoncer. Hjemmesiden bliver aktuelt set af godt 1600 personer om ugen. Endvidere vil annoncen blive lagt ind i Lodvigs Billedbog som du kan se her på dette link: http://www.ebeltoftturistforening.dk/47198327
  • Annoncen kan købes for 300. kr. og giver også ret til at få en eventuel feriebolig oploadet på hjemmesiden. Som du kan se her: http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652059

Har du yderliger spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte undertegnede på mail: jorgen@ebeltoftturistforening.dk.

Jørgen Laugesen | Svar 07.07.2019 17.20

Vil du også være medlem af Turistforeningen? Hvordan! Se her:

I dag | 13:54

Fra menig medlem, Jørgen Stjasser har vi modtaget disse flotte billeder fra Solnedgangs sang på Horisonten tirsdag d. 16. juli 2019. Tak for dem Jørgen.

Hej Maja. Det gule futtog kører køre ca. hele dagen når det er fyldt. Du møder bare op. God tur-Fut Fut

Hvornår kører det gule tog fra gl rådhus i Ebeltoft i dag fredag den 12.7?

Hvor finder man den italienske sti og hvor er det bedste sted at starte? mvh Per