Gravlevstien

Næste guidede cykeltur tirsdag d. 7. juli kl. 10. til ca. 13. - ”Gravlevstien”.

Die nächste Fahrradtour mit Guide Dienstag, 7. Juli 10 bis 13 Uhr. - ”Gravlev Pfad“.

Next guided bike ride Tuesday 7. Juli 10 am to 13. - ”The Gravlev pfad”.

• Danmarks skønneste natur ligger gemt i denne cykeltur. Vi cykler gennem gammel skov og et stort vådområde. Vi får også et indkig til vilde dyr ved Ree Park - Ebeltoft Safari. Hjemover skal vi op i fugletårnet ved Djurslands største Sø, - Stubbe Sø og endelig besøger vi Dråby Kirke, også kaldet Djurslands Domkirke, på grund af kirkens størrelse.

Mødested: S:A. Jensensvej 3. 8400 Ebeltoft (ved is huset).

Cykelturene koster 40,00 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

• Die schönste Natur Dänemarks ist in dieser Fahrradtour versteckt. Vi fahren durch einen alten Wald
    und ein Feuchtgebiet. Wir bekommen auch einen Blick zu wilden Tieren in Ree Park – Ebeltoft Safari.
    Auf dem Heimweg gehen wir den Vogelturm hinauf bei dem größten See Djurslands – Stubbe Sø, und schließlich besuchen wir Dråby Kirche, wegen der Größe auch Djurslands Dom genannt.

Treffpunkt: S. A. Jensensvej 3, 8400 Ebeltoft (bei der Eisdiele).

Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.

• The most beautiful nature of Denmark is hidden in this bike ride. We ride through old forest and
    wetlands. We will also have a look to the wild animals at Ree Park – Ebeltoft Safari.
    Homewards we go up the bird tower at the largest lake of Djursland, - Stubbe Sø, and finally we are going to visit Dråby Church, also called the cathedral of Djursland because og its size.

Meeting point: S. A. Jensensvej 3, 8400 Ebeltoft (at the ice cream shop).

The bike ride costs 40,00 kr. per adult.

Ved Ree Park 170320

Stjasser har igen sendt et par herlige forårsbilleder fra cykelturen "Gravlevstien". Stjasser skriver:

Kære Jer.  På cykel turen i dag var vi forbi Ree Park.  Som i ser bliver der simuleret forår. i skoven kunne vi også ane moner. Kh Menig Jørgen