Kør med Ebeltoft Cykelguider

Gravlevstien

Danmarks skønneste natur ligger gemt i denne cykeltur. Vi cykler gennem gammel skov og et stort vådområde. Vi får også et indkig til vilde dyr ved Ree Park - Ebeltoft Safari. Hjemover skal vi op i fugletårnet ved Djurslands største Sø, - Stubbe Sø og endelig besøger vi Dråby Kirke, også kaldet Djurslands Domkirke, på grund af kirkens størrelse.

Mødested: Fregatten Jylland Cykelturene koster 40,00 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.
Die schönste Natur Dänemarks ist in dieser Fahrradtour versteckt. Vi fahren durch einen alten Wald
und ein Feuchtgebiet. Wir bekommen auch einen Blick zu wilden Tieren in Ree Park – Ebeltoft Safari.
Auf dem Heimweg gehen wir den Vogelturm hinauf bei dem größten See Djurslands – Stubbe Sø, und schließlich besuchen wir Dråby Kirche, wegen der Größe auch Djurslands Dom genannt.

Treffpunkt: Die Fregatte Jütland in Ebeltoft.
Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.
The most beautiful nature of Denmark is hidden in this bike ride. We ride through old forest and
wetlands. We will also have a look to the wild animals at Ree Park – Ebeltoft Safari.
Homewards we go up the bird tower at the largest lake of Djursland, - Stubbe Sø, and finally we are going to visit Dråby Church, also called the cathedral of Djursland because og its size.

Meeting point: The Frigate Jutland in Ebeltoft.
The bike ride costs 40,00 kr. per adult.

Det er annonceret til 14.30 i aviser, hjemmeside og på FB - så det kan ikke ændres. Gæsterne skal også have tid til at købe kaffe, inden det går løs med kagerne

🥨 Er du klar til at bage en kage til kagekonkurrencen?

😉 Jeanette og Anette vandt i dagens udtrækning en lysskål fra Lysmesteren i Ebeltoft. Stort tillykke og tak til Lysmesteren for sponsoratet.

Det glæder os virkelig meget, at du har denne positive oplevelse. Vores Fb-site er også spændende at følge. Adresse: "Turistforeningen for Ebeltoft og Mols" :-