• Danmarks skønneste natur ligger gemt i denne cykeltur. Vi cykler gennem gammel skov og et stort vådområde. Vi får også et indkig til vilde dyr ved Ree Park - Ebeltoft Safari. Hjemover skal vi op i fugletårnet ved Djurslands største Sø, - Stubbe Sø og endelig besøger vi Dråby Kirke, også kaldet Djurslands Domkirke, på grund af kirkens størrelse.

Mødested: Fregatten Jylland Cykelturene koster 40,00 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

• Die schönste Natur Dänemarks ist in dieser Fahrradtour versteckt. Vi fahren durch einen alten Wald
    und ein Feuchtgebiet. Wir bekommen auch einen Blick zu wilden Tieren in Ree Park – Ebeltoft Safari.
    Auf dem Heimweg gehen wir den Vogelturm hinauf bei dem größten See Djurslands – Stubbe Sø, und schließlich besuchen wir Dråby Kirche, wegen der Größe auch Djurslands Dom genannt.

Treffpunkt: Die Fregatte Jütland in Ebeltoft.
    Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.

• The most beautiful nature of Denmark is hidden in this bike ride. We ride through old forest and
    wetlands. We will also have a look to the wild animals at Ree Park – Ebeltoft Safari.
    Homewards we go up the bird tower at the largest lake of Djursland, - Stubbe Sø, and finally we are going to visit Dråby Church, also called the cathedral of Djursland because og its size.

Meeting point: The Frigate Jutland in Ebeltoft.
    The bike ride costs 40,00 kr. per adult.