Jul på banegården

Lør. d. 15. og søn. d. 16. december 2018

Vores banegård - Central Station - er pyntet efter alle kunstens regler, og boderne sælger alverdens gode sager. Der er adgang til hele parken (vejret kan dog lukke dele af parken). Børn (0 - 11 år) har gratis adgang, og entréen for voksne er kun 30 kr.

Banegården er rigtigt pyntet op til jul, når Ree Park Safari holder 'Jul på Central Station'

Der er åbent den 15. - 16. december 2018

Entré gratis for børn (0 - 11 år) og voksne kr. 30,-. Der er adgang til hele parken. Afhængig af vejret kan dele af parken dog være lukket.

Nyhed 2018 - Skøjtebane til børnene

I Westernbyen Deadwood er der, som noget nyt i 2018, etableret en skøjtebane til børnene. Du er velkommen til at tage dine egne skøjter med, men skøjter er med i prisen, når du vil prøve banen.

Butikken har åbent
Du kan købe dine julegaver med hjem fra butikkens store udvalg og fra de forskellige boder på banegården. Eller hvad med et gavekort til et årskort, så er der mulighed for vilde oplevelser i 2019. Du kan også give en af de mange gavepakker i gave, og husk, at hver gang du køber noget, så støtter du arbejdet med naturbevarelse og truede dyrearter.

Junior Rangere
Junior Rangerne kan møde vores dygtige guider, og lære endnu mere om dyr og natur, og du kan være med til at lave julegaver til dyrene, som vi efterfølgende giver dem i dagens aktiveringer og fodringer. Måske ønsker du dig at komme på Junior Ranger Summer Camp i 2019, vi har reserveret de første pladser allerede.

Boder på stationen
På Central Station er der boder, som byder på alverdens gode sager. I løbet af de fire weekender vil du kunne opleve alt fra bolcher og lakrids til skind og uld, glas, filt og fine håndarbejder. Mon ikke også Julemanden og Nissemor kommer og holder øje med, at det hele går ordentligt til.

Vi gør opmærksom på, at det er ikke de samme stadeholdere, der er tilstede alle weekender, derfor kan udbuddet være forskelligt de enkelte weekender.

Ree Park - Ebeltoft Safari, Stubbe Søvej 15, Gravlev, Ebeltoft

Låge nr. 14 er nu blevet åbnet, Åge.

🎅 Merry Christmas! We wish you a merry Christmas!

🎅 Turistforeningens nyhedsbrev for december ligger klar til dig.

Dejligt initiativ at gøre Erhvervsmedlemmernes hjemmesider mere synlige.