Salgsbod til Kunsthåndværk på Maltfabrikkens Kærlighedsfestival

Kærlighedsfestival er sommerhalvårets største fest på Maltfabrikken. Her fylder vi gården med livemusik, mad og drikke, blomster, leg og god energi.

I år skruer vi op for kreativiteten med flere workshops og et lille hyggeligt kunsthåndværkermarked på P-pladsen mellem Brewpub og Lundbergs Have.

Arbejder du i keramik, tekstil, træ, læder, laver du smykker eller billeder eller noget helt syvende, og vil du være en del af festen, så book en stand og kom og sælg dine værker på denne helt specielle dag.

Markedet er åbent kl. 11-15, og det er lidt anderledes end normalt:

Først og fremmest er der ekstra mange gæster på Maltfabrikken denne dag, og stemningen er fantastisk. Den store tilstrømning betyder også, at det er en dag hvor det kan være nødvendigt at have reserver af tålmodighed i forhold til trafik, tilkørsel, opstilling og nedtagning. Det vil ikke være muligt at køre helt op til pladsen i forbindelse med nedtagning, så hvis du har tunge ting med, anbefaler vi at du overvejer at invitere en hjælper med til at slæbe.

Maltfabrikken stiller bord (75 x 180 cm) til rådighed.
Man må gerne være flere sammen om en stand.

Entré: 300 kr

Køb/bestil billet

Maltfabrikken

Maltvej 4-12, Ebeltoft

Lørdag den 15. juni 2024, kl. 11-13.

Arrangør: Komiteen Maltfabrikken

Køb/bestil billet