Så svinger det

Ebeltoft Harmonikaklub indtager The Island

Sted : The Island (Havnen ned ved Fregatten)
Tid : 27. juni fra kl. 14.00 - 16.00

Ebeltoft Harmonika klub har gennem de sidste 36 år spillet til utallige harmonikatræfs, underholdt til Sankthansbål, bryllupper, fødselsdage, byfester m.m. Ikke mindst kommunens plejecentre har haft fornøjelse af besøg.

Ebeltoft Harmonika Club er grundlagt i 1985 Orkesteret består af en gruppe musiker med forskellig baggrund, der mødes i Ebeltoft en gang om ugen.

Holdets styrke er den forskellighed musikerne har med deres instrumenter, hvem kan sidde stille når en af harmonikaerne bliver skiftet ud med en basguitar eller violinerne og tværfløjten kommer til sin ret i wiener musikkens skønne tone, hvem husker ikke gårdmusikanterne med deres fantastiske spil på sav og mandolin, det er nogle af de instrumenter musikerne også mestre, intet orkester uden sangere dem har vi nogle stykker af, faktisk dem med en revystjerne i maven.

Fælles for os er at vi spiller "kun for sjov" og for at have det sjovt med vores publikum, vi byder på fællessang, revynumre, instrumentalmusik i flere stemmer og gamle ørehængere. Hvis du har lyst kan du møde EHC A Team på Øen i Fregathavnen seks mandage fra d. 27 juni til d. 1 august fra kl. 14 til 16 derudover giver vi to aften koncert fra kl. 19 til 21 torsdag d.14 og 21 juli

Har du lyst til at synge solen ned med turistforeningen og EHC A Team på Horisonten har du muligheden fire tirsdage i juli måned fra kl. 20

EHC A Team har en travl sommer vi skal blandt andet give en koncert onsdag d. 13 juli kl. 19.30 til Havne koncert i RY og lørdag d. 30 Juli skal vi underholde i Mariehaven i forbindelse med "Rundt omkring Harmonikaen".

Fri entré

Læs mere på hjemmesiden