"Helt ud i Hampen"

Denne cykeltur er på ca. 37 km. Turens højeste punkt er ca. 80 m. over havet, og der cykles både på asfalt og grusveje. Turen vil vare ca. 4 - 4½. time.

En bondegård fra 1827 i Kejlstrup - Møllerup - Gods, Frilandshaven og Kirken i Feldballe, samt Ørnbjerg Mølle er dagens mål. Tag gerne flydende og fast føde med, samt lappegrejer.

Mødested: S:A. Jensens vej 3. 8400 Ebeltoft (ved is huset).

Cykelturene koster 40 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

Cykeltur 1. maj Møllerup Gods. Foto: Svend Erik

Cykeltur 1. juni, på vejen. Foto: Stjasser

Diese Fahrradtour ist ungefähr 37 Km. Der höchste Punkt der Tour ist ist ungefähr 80 Meter über Dem Meeresspiegel, und wir fahren auf sowohl Asphalt als Schotterstraßen. Die Tour dauert Ungefähr 4 – 4 1/2 Stunden.

Ein Bauernhof aus 1827 in Kejlstrup – Gut Møllerup – Garten im Freien in Feldballe – Feldballe Kirche
und Ørnbjerg Mühle sind die Ziele des Tages. Bringen Sie deshalb gern flüssige und feste Nahrung und Flicksachen mit.

Treffpunkt: S. A. Jensens vej 3, 8400 Ebeltoft (bei der Eisdiele).

Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.

Cykeltur 1. maj Ørnbjerg Mølle. Foto: Svend Erik

Cykeltur 1. juni, Agnete fra Møllerup Gods fortæller om Marsk Stig. Foto: Stjasser

This ride is about 37 km. The highest point is about 80 m above sea level, and we ride on both asphalt and gravel roads. The trip will last about 4 – 4 ½ hours

A farm from 1827 in Kejlstrup – Møllerup Estate – Open air Garden in Feldballe – Feldballe Church and Ørnbjerg Mill are the destinations of today. You are welcome to bring liquid and solid food and repair kits.

Meeting point:S. A. Jensens vej 3, 8400 Ebeltoft (at the ice cream shop).

The bike ride costs 40,00 kr. per adult.

Cykeltur 1. maj Ørnbjerg Mølle. Foto: Svend Erik

Cykeltur 1. juni, frokost ved Øjesø. Foto: Stjasser

Cykelruten

Cykelruten "Helt ud i hampen"