Kør med Ebeltoft Cykelguider i juli

Tirsdag d. 4. kl. 10 til ca. 13. - Karlsbjerget

Cykelturens første mål er Ebeltoft kirke, hvorefter vi cykler til den idylliske landsby Elsegårde med gadekæret. Vi fortsætter cykelturen langs Kattegat til Boeslum og Dråby strand og endelig til Karlsbjerget, 53 m. over havoverfladen med de to små bronzealder-høje. Hjemover cykler vi gennem havnebyen Dråby. Dagens guide er Jørgen L.

Tirsdag d. 11. kl. 10 til ca. 13. - Ebeltoft Gårdbryggeri

På en af årets mest populære cykelture besøger vi Ebeltoft Gårdbryggeri i Hyllested. Her kan du smage gourmet øl og eller vand, med lidt snacks til. Mange andre væsker bliver frembragt her, blandt andet en fortryllende cider. - Alt selvfølgelig hjemmelavet. Gården ligger i Nationalpark Mols Bjerge, smukt placeret med udsigt til Jernhatten og Kattegat. Dagens guide er Jørgen

Tirsdag d. 18. kl. 10 til ca. 13. - Hyllested Bjerge

Vi cykler gennem den idylliske by Dråby - og ad Gravlevstien til parkeringspladsen ved Hyllested Bjerge. Her stilles cyklerne og vi vandrer ca. 3 km. i bjergene. Hyllested Bjerge ligger i områder med særlige drikkevandsinteresser. Det kan derfor virke besynderligt at denne skønne plet lige netop ikke er en del af Nationalpark Mols Bjerge. Dagens guide er Jan & Ove.

Tirsdag d. 25.  kl. 10 til ca. 13. - Hasnæs Rundt

Geder, køer og grise indgår i dagens cykeltur. Men vi begynder turen med at cykle gennem havnemiljøet i Ebeltoft, over Ahl til Øer, gennem Lille Raneladegård til Blushøj, hvor vi kan opleve den mest fantastiske udsigt til øen Hjelm. - Hjemover passeres den Europæiske filmhøjskole. Guide Jørgen L.

vel mødt ved Ebeltoft Turistbureau. Cykelturene koster 40 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

Hallo hallo, skal du på cykeltur lørdag d. 17. juni, så tag på Blushøj Camping der har åbenhus. Se mere på opslagstavlen.

Tak, skal du have Jeanette. Det var en fornøjelse at have dig med. Mange hilsner - René

Er i denne uge oppe på 260

Flot med 900 besøgende/uge. På vores ny FB-side ligger vi mellem 100 og 200. Men vi booster den med gode opslag og kommer stærkt frem