Vi viser dig Ebeltoft og Mols

Velkommen på turistforeningens hjemmesider. Her vil vi fortælle og vise dig rigtig meget om Ebeltoft og Mols, som i dag er en del af Nationalpark Mols Bjerge.

På siden vil vi også løbende skifte og vise billeder af hyggelige butikker.

Hvis du bevæger dig rundt på vores hjemmeside, vil du også se billeder fra de smukkeste steder i naturen, men kom selv til Ebeltoft og Mols og oplev det på egen hånd. Eller allerbedst, deltag i Turistforeningens arrangementer; Cykelture, Vandreture, Solnedgangs-Fællessang, Vi Spiser Sammen og sidst men absolut ikke mindst, Ebelfestivalen der finder sted hvert år i uge 42.

Bevæg dig rundt på hjemmesiden og lad dig inspirere til et besøg. Indtil vi ses kan du nyde disse små film fra Nationalpark Mols Bjerge på dette link: http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652063

Nu har du også muglighed for at følge Turistforeningen på Facebook på dette link: https://www.facebook.com/ebeltoftturistforening.dk/?ref=bookmarks

Send gerne en mail om eventuelle oplevelser fra et ophold i området til: jorgen@ebeltoftturistforening.dk

Turistforeningen | Svar 16.06.2017 20.48

Hallo hallo, skal du på cykeltur lørdag d. 17. juni, så tag på Blushøj Camping der har åbenhus. Se mere på opslagstavlen.

Johnson | Svar 15.05.2017 15.24

En teaser for vores sommer event! https://www.facebook.com/events/121036591717600/?acontext=%7B%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22page%5C

Turistforeningen 15.05.2017 22.53

Hej Johnson Du er velkommen til at skrive mere på "Din Side"

Turistforeningen | Svar 05.05.2017 23.19

Besøgstal for uge 17. 854 besøgende. Det aktuelle gennemsnit der dermed på 944. besøgende.

Tak, skal du have Jeanette. Det var en fornøjelse at have dig med. Mange hilsner - René

Er i denne uge oppe på 260

Flot med 900 besøgende/uge. På vores ny FB-side ligger vi mellem 100 og 200. Men vi booster den med gode opslag og kommer stærkt frem