Igen i år, afholder Turistforeningen det store Nissejagt for børn og voksne. Det er hver søndag fra kl. 10-14 . Det foregår den 27/11 - 4/12 og den 11/12. Der er indbygget en lille konkurrence, hvor vi trækker lod om en vinder for hver søndag og en samlet vinder for alle 3 søndage. Man deltager ved at sende et billede ind med en funden nisse og jeres barn. Send det til

ebeltoftturistforening@godmail.dk

Jagten foregår ud på Ahl Hage med udgangspunkt fra p-pladsen.  Der vil være lidt "slik" til hver enkelt barn. Vi håber og se rigtig mange  :-)

Nogle enkelte fotos fra Ebeltoft og Mols

• Nu er der snart igen nissejagt

• Kom og hjælp julemanden på søndag den 27. nov.

• Nisseruten ude i Ahl Plantage

😉 Kære Gæst, Kommer du på besøg I Ebeltoft og på Mols og har brug for turistinformation, kan du/I kontakte os på ebeltoftturistforening@godmail.dk

Husk du har også mulighed for at følge Turistforeningen på Facebook her

Nu kan du også se og blive inspireret af små film fra området. Se dem på YouTube her

OBS: Parkeringspladsen foran Fregatten Jylland er gratis og uden tidsbegrænsning.

🙂 Lieber Gast. Wenn Sie Ebeltoft und Mols besuchen, und Sie touristische Informationen benötigen, kônnen Sie uns kontakten auf ebeltoftturistforening@godmail.dk

Jetzt haben Sie auch die Möglichkeit dem Tourismusverein auf Facebook auf diesem Link

Jetzt können Sie auch kleine Filme aus der Region ansehen und sich von ihnen inspirieren lassen. Schauen Sie sie hier auf YouTube an.

OBS: Der Parkplatz vor der Fregatte Jylland ist kostenlos und zeitlich unbegrenzt

🤩 Dear Guest. When you are visiting Ebeltoft and Mols, you can contact us at ebeltoftturistforening@godmail.dk

Now you also have the opportunity to follow the tourist organisation on Facebook on this link

Now you can also watch and be inspired by small films from the area. Watch them on YouTube here.

OBS: The Parking space in front of Fregatten Jylland is free and without a time limit

• Velkommen på turistforeningens hjemmesider. Her vil vi fortælle og vise dig rigtig meget om Ebeltoft og Mols, som i dag er en del af Nationalpark Mols Bjerge.
    På siden vil vi også løbende skifte og vise billeder af hyggelige butikker.

Hvis du bevæger dig rundt på vores hjemmeside, vil du også se billeder fra de smukkeste steder i naturen, men kom selv til Ebeltoft og Mols og oplev det på egen hånd.
    Eller allerbedst, deltag i Turistforeningens arrangementer; Cykelture, Vandreture, Solnedgangs-Fællessang, Vi Spiser Sammen og sidst men absolut ikke mindst, Ebelfestivalen der finder sted hvert år i uge 42.

Bevæg dig rundt på hjemmesiden og lad dig inspirere til et besøg. Indtil vi ses kan du nyde disse små film fra Nationalpark Mols Bjerge på dette link: http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652063

Send gerne en mail om eventuelle oplevelser fra et ophold i området til:

ebeltoftturistforening@godmail.dk

Husk så, at i Ebeltoft er der ca. 2000 gratis parkeringspladser, men nogle steder skal du huske at stille parkeringsskiven, der kan fås i mange butikker.

Ses Vi?

• Willkommen auf der Website des Tourismusvereins. Hier werden wir Ihnen vieles über Ebeltoft und Mols erzählen, die heute ein Teil des Nationalparks Mols Bjerge sind.
    Auf der Website werden wir Ihnen Bilder von netten Geschäften kontinuierlich zeigen und ändern.

Wenn Sie sich auf unserer Website herum bewegen, werden Sie Bilder von den schönsten Orten der Natur sehen. Aber kommen Sie selbst nach Ebeltoft und Mols und erleben Sie es auf eigene Hand.
    Oder am Besten, nehmen Sie an den Veranstaltungen des Tourismusvereins teil: Fahrradtouren, Wanderungen, Sonnenuntergang-Mitsingen, Wir essen Zusammen, und nicht zu letzt: Das Ebelfestival, das
    jedes Jahr in Woche 42 stattfindet.

Bewegen Sie sich auf der Website herum, und lassen Sie sich für einen Besuch inspirieren.
    Bis wir uns sehen, können Sie diese kleinen Filme aus dem Nationalpark auf diesem Link genießen:

Senden Sie gern eine E-Mail über die Erfahrungen von einem Aufenthalt in der Gegend an:

ebeltoftturistforening@godmail.dk

Denken Sie daran daß es in Ebeltoft, haben wir 2000 kostenlos parkplätze, aber an einigen Stellen müssen Sie
    daran denken, die Parkscheibe zu benutzen, die in vielen Geschäften erhältlich ist

Sehen wir uns?

• Welcome to the tourist association’s websites. Here we are going to tell you and show pretty much about
    Ebeltoft and Mols as to day are parts of the National Park Mols Bjerge.

On the site we are also going to shift and show pictures of nice shops.

If you move around on our website, you will also see pictures from the most beautiful places in the nature,
    But you should come to Ebeltoft and Mols and experience it yourself. Or best of all you participate in
    the tourist organisation’s events: bike rides, walking tours, sunset sing-together, We eat Together and last but definitely not least the Ebelfestival, which takes place in week 42.

Move around on our website and inspire you for a visit. Until we meet you can enjoy these little movies
    from Nationalpark Mols Bjerge on this link:

You are welcome to send an email about any experiences from your stay in the area to:

ebeltoftturistforening@godmail.dk

Please remember, that in Ebeltoft we have 2000 free Parking spaces, but in some places, remember to put the parking disc,
    which is available in many stores.

Do we meet?

Der er ikke indlagt nogen video