Vi viser dig Ebeltoft og Mols

Velkommen på turistforeningens hjemmesider. Her vil vi fortælle og vise dig rigtig meget om Ebeltoft og Mols, som i dag er en del af Nationalpark Mols Bjerge.

På siden vil vi også løbende skifte og vise billeder af hyggelige butikker.

Hvis du bevæger dig rundt på vores hjemmeside, vil du også se billeder fra de smukkeste steder i naturen, men kom selv til Ebeltoft og Mols og oplev det på egen hånd. Eller allerbedst, deltag i Turistforeningens arrangementer; Cykelture, Vandreture, Solnedgangs-Fællessang, Vi Spiser Sammen og sidst men absolut ikke mindst, Ebelfestivalen der finder sted hvert år i uge 42.

Bevæg dig rundt på hjemmesiden og lad dig inspirere til et besøg. Indtil vi ses kan du nyde disse små film fra Nationalpark Mols Bjerge på dette link: http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652063

Nu har du også muglighed for at følge Turistforeningen på Facebook på dette link: https://www.facebook.com/ebeltoftturistforening.dk/?ref=bookmarks

Send gerne en mail om eventuelle oplevelser fra et ophold i området til: jorgen@ebeltoftturistforening.dk

Turistforeningen | Svar 26.11.2017 11.01

Så er alt som det plejer igen, men glæd dig nu er det jo snart jul og hvem ved hvad der så kan ske.

Turistforeningen | Svar 23.11.2017 14.34

Den 24. november går vi i sort

René Vadstrup 24.11.2017 16.16

Man skal lige vænne sig til den sorte baggrund, men teksten bliver alt andet lige lettere at læse pga. kontrastforholdene. Er det Black Friday-eller permanent?

I dag | 20:05

Se billederne fra julekonkurrencen

I går | 23:47

Kunne det være den dampende prærieekspres i Ree Park?

Har du prøvet julekalenderens byttespil 5x5?

Se julehilsen fra Turistforeningen