Vi viser dig Ebeltoft og Mols

Vinker Kære Gæst, Kommer du på besøg I Ebeltoft og på Mols og har brug for turistinformation, finder du det fremover på Fregatten Jylland. Her vil blandt andre, Turistforeningens frivillige råde og vejlede dig på bedste vis.

SmilerLieber Gast,Wenn du Ebeltoft und Mols besuchst, findest du das Tourismusbüro bei der Fregatte Jylland, wo die freiwillige Mitglieder des Tourismusvereins dich gut bedienen werden.

Waou Dear Guest, When you are visiting  Ebeltoft and Mols, you will find the tourist agency by the Fregatten Jylland, where the voluntary members of the tourism association will serve you.

Velkommen på turistforeningens hjemmesider. Her vil vi fortælle og vise dig rigtig meget om Ebeltoft og Mols, som i dag er en del af Nationalpark Mols Bjerge.

På siden vil vi også løbende skifte og vise billeder af hyggelige butikker.

Hvis du bevæger dig rundt på vores hjemmeside, vil du også se billeder fra de smukkeste steder i naturen, men kom selv til Ebeltoft og Mols og oplev det på egen hånd. Eller allerbedst, deltag i Turistforeningens arrangementer; Cykelture, Vandreture, Solnedgangs-Fællessang, Vi Spiser Sammen og sidst men absolut ikke mindst, Ebelfestivalen der finder sted hvert år i uge 42.

Bevæg dig rundt på hjemmesiden og lad dig inspirere til et besøg. Indtil vi ses kan du nyde disse små film fra Nationalpark Mols Bjerge på dette link: http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652063

Nu har du også muglighed for at følge Turistforeningen på Facebook på dette link: https://www.facebook.com/ebeltoftturistforening.dk/?ref=bookmarks

Send gerne en mail om eventuelle oplevelser fra et ophold i området til: jorgen@ebeltoftturistforening.dk

Jørgen Laugesen | Svar 13.07.2018 10.16

Uge 28´s besøgstal på hjemmesiden blev fantastiske 1612. Gennemsnitligt er derfor allerede nu på 1374 besøgende pr. uge, imod hele sidste år på 912.

Hej Kirsten. Turistforeningen har desværre ingen vandretur planlagt, men hold fortsat øje med vores hjemmeside. Den kommer, - vandreturen.

Hej vi er 2 personer, der gerne vil deltage i vandreturen Eigil Fischers Mols. Hvornår har du den næste tur? Hilsen Kirsten

Se hvad René skriver op solmedgagssang på Horisonten