Siden til orientering

Efter at man fra politisk hold d. 31. december 2016 lukkede vort højt værtsatte turistbureau i Ebeltoft, opfordre vi medlemme, som ikke medlemmer, til at skrive om et arrangement/tilbud du vil dele med lokale som turister. Ris og ros er ligeledes meget velkommen. skriv eventuelt om en oplevelse i Ebeltoft og på Mols. På forhånd tak, og med venlig hilsen Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Lene & Børge Fogsgaard, d. 23-06-2017
Kom og vær med til at træne qigong i Ebeltoft, i Skudehavnen på græsset bagved de små røde fiskerhuse, hver mandag kl. 10:00 - 11:30. Træningen er åben for alle og gratis. Træningen varetages af Lene & Børge Fogsgaard, certificerede qigong instruktører.
Skrevet af Asbjørn og Ann-Cathrin Thyregod, d. 08-06-2017
De danske campingpladser holder Åbent Hus lørdag d. 17. juni kl. 10.
På Blushøj Camping vil vi gerne give både vores egne gæster og de besøgende mulighed for at stifte bekendtskab med forskellige lokale producenter, virksomheder og institutioner, men også en mulighed for at vores flotte campingplads.
Vi glæder os til at byde alle velkommen til en hyggelig dag på Blushøj Camping - Ebeltoft
Skrevet af anna, d. 05-06-2017
Tak for en god og indholdsrig tur til REE Dyrepark, det var værd at køre fra Holstebro,
glæder os til nye oplevelser

Anna og Bjarne
Skrevet af Jørgen Laugesen, d. 28-05-2017
Vidste du, at når du tager på cykeltur rundt i Nationalpark Mols Bjerge med Ebeltoft Cykelguider, vil du få lokal historiske fortællinger, - socialt samvær, - nye venner og ikke mindst en` lille skarp, i form af en Doktor Nielsen undervejs.

Hallo hallo, skal du på cykeltur lørdag d. 17. juni, så tag på Blushøj Camping der har åbenhus. Se mere på opslagstavlen.

Tak, skal du have Jeanette. Det var en fornøjelse at have dig med. Mange hilsner - René

Er i denne uge oppe på 260

Flot med 900 besøgende/uge. På vores ny FB-side ligger vi mellem 100 og 200. Men vi booster den med gode opslag og kommer stærkt frem