Kør med Ebeltoft Cykelguider

Dagens cykel/gåtur er en af vores meget eftertragtede cykelture i nationalparken, idet vi vandrer på den historiske sti ”Den Italienske Sti”. Men inden skal vi på cykel omkring Egil Fischers ferieby i Femmøller. Ved Overmøllen i Femmøller stiller vi cyklerne og traver til Besøgscentret Øvre Strandkær, og retur ad Karen Blixens Italienske sti.

Vel mødt ved Fregatten Jylland. Cykelturene koster 40 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.
Der heutige Fahrrad und Spaziergang ist einer der meistgewünschten Fahrradtouren im Nationalpark
wie wir auf dem historischen Pfad ”Der italienische Pfad” wandern. Vorher fahren wir aber um Egil Fischers
Ferieby in Femmøller herum. Wir parken bei Overmøllen in Femmøller und wandern zum
Besuchszenter Øvre Strandkær und auf dem italienischen Pfad der Karen Blixen zurück.

Treffpunkt: Die Fregatte Jütland in Ebeltoft.
Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.
Today’s bike ride/walk is one of the most sought after trips in the Nationalpark, as we are going to
walk the historic trail, ”Den Italienske Sti”. But first we must bike about Egil Fischer’s Holiday Town in
Femmøller. At Overmøllen in Femmøller we park our bikes and walk to the Visit Center Øvre Strandkær,
and return along Karen Blixen’s Italian Trail.

We will meet at The Frigate Jutland. The bike ride costs 40,00 kr.

Hej Hans Jørgen. Tusind tak for de flotte ord om turistforeningens hjemmeside.

Omfattende hjemmeside med spændende læsning og godt opdateret, ros til redaktøren. Bor i Ebeltoft, pensionist og tidligere grafikker.

Karen Køkken og 26 andre erhvervsmedlemmer er nu med i Lodvigs Billedbog. Måske de har en vare du også vil købe.

Se her, og støt turistforeningens erhvervsmedlemmer. 3 medlemmer mere er kommet til i år.