Turistforenings Æble-fotokonkurrence

Turistforeningens Æble-fotokonkurrence

Turistforeningens Æble-fotokonkurrence ved Ebelfestivalen afsluttedes på højtidelig vis lørdag den 4. november med præmieoverrækkelse ved Fregatten Jylland. Blandt alle de kreative og smukke billeder, som havde fanget den sjæl, der gør Ebelfestivalen til noget særligt, valgte et kompetent dommerpanel følgende:

1´ste præmien gik til Lene Ahlmann – Rygsæk fra Lindberg Sport. Lene Ahlmann var desværre forhindret i at deltage på dagen.

2´den præmien gik til Ketty Thomsen – Juicepresser fra Punkt-1.

3´die præmien gik til Charlotte Aaen – Creme fra Ebeltoft Apotek.

Den højtidelige stemning blev løftet yderligere med deltagelsen af Administrerende Direktør Lars Olsen og Formanden for Fregatten Jylland Ole Bjerregaard, som begge holdt fine taler og overrakte dejlige Fregat-præmier til de tre vindere.

Præmieoverrækkelsen der blev foretaget af Turistforeningens formand Jørgen Laugesen er det første arrangement, som Turistforeningen og Fregatten Jylland gennemfører sammen ifm. den ny for turisterne frugtbare samarbejdsaftale, som trådte i kraft 1.  November mellem de to parter.

Turistforeningen ønsker de dygtige vindere et stort til lykke.

Fra præmieoverrækkelsen lørdag d. 4. november på Fregatten. Fra ventre, Charlotte Aaen og Ketty Thomsen. Vinderen Lene Ahlmann var desværre forhindret.
Formanden for Turistforeningen for Ebeltoft og Mols, Jørgen Laugesen overrækker præmierne. Ole Bjerregaard formand for Fregatten Jylland byd indenfor på Fregatten.

Kender du denne historiske begivenhed?

Du kan finde historien om Vægterne i Ebeltoft på denne side

Tusind tak! Vi har modtaget flotte billeder fra Solnedgang Sang på Horisonten.

Ebeltoft Harmonikaklub indbyder med nye mødedatoer for herlig harmonika musik. Kom og lyt.