Denne uges anbefaling fra Turistforeningen, "Ebeltoft Feriehusudlejning"

Ebeltoft Feriehusudlejning, som du finder tæt ved Fregatten Jylland, udlejer mere end 200 private sommerhuse på hele Djursland og specielt omkring Ebeltoft. Som det eneste rent lokalt funderede udlejningsbureau lægges der særlig vægt på den personlige betjening, fordi de kender lokalområdet og de enkelte feriehuse ud og ind.

Gå på opdagelse i en gavebod af oplevelser på deres hjemmeside. Her finder du helt sikkert det perfekte sommerhus til din næste ferie.

Ferie på Djursland er noget helt specielt. Her er meget kort afstand til gode oplevelser for hele familien - fra børnevenlige strande og storslået natur til et væld af attraktioner som f. eks. Djurs Sommerland, Ree Park, Fregatten Jylland og Kattegatcentret.

Har du først fået udlejningsbureauets ”ferievitaminer” sprøjtet ind under huden, vil Charterrejser for evigt være fortid. Djurslands smukke og unikke natur finder du ikke tilsvarende andre steder i Verden. Så derfor: ”Book allerede nu – i morgen kan være for sent”.

Se Ebeltoft Feriehusudlejnings Hjemmeside og FB-site: