Denne uges erhversmedlem er Elsegårde Camping

Elsegårde Camping ligger som en naturperle midt i Elsegårdes gamle idylliske bydel. Det er en lille hyggelig familieplads med flere opdelte terrasser omkranset af meget velholdte paradisiske blomsterbede, som tryllebinder enhver gæst.

Stedet er året rundt et meget yndet feriested for børnefamilier og ægtepar pga. sin skønne beliggenhed og befriende ro, som får enhver stresset familie til at genfinde balancen igen efter blot en enkelt dyb vejrtrækning. Danmarks måske mest venlige og smilende lejrchef Niels Peter Diget vil herefter gøre alt for, at du får en uforglemmelig ferieoplevelse.

Turistforeningen for Ebeltoft og Mols kan varmt anbefale stedet for vore turister. Videre detail-information kan søges på deres hjemmeside og Fb-site – se vedhæftede.

Vi kan endvidere tilføje at på en af vores cykelture besøges campingpladsen, g vi bliver altid modtaget med en kop kaffe og en fortælling fra om Elsegårde.

Kristoffervejen 1, 8400 Ebeltoft. Tlf.: 86341283.

Erhversmedlem er Museum Østjylland.

Museum Østjylland er én af Syddjurs vigtigste historie- og kulturformidlere for turister og fastboende. Oplevelserne kredser sig om Det Gamle Rådhus, Farvergården, Siamesisk Samling og Byarkivet på Maltfabrikken. Alle udstillinger er absolut anbefalelsesværdige og ganske gratis i de officielle åbningstider. Eneste begrænsning kan være ét af de 500 årlige romantiske lørdagsbryllupper på Det Gamle Rådhus. Men hvem elsker ikke at få denne ekstraoplevelse med sig her fra Ebeltoft.

”For at forstå nutiden, må man kende fortiden” Og hvem andre end

Museum Østjylland kan løse denne opgave – nej vel?

Vil du vide mere, kan du gå ind på Museum Østjyllands hjemmeside:

eller på adressen: Juulsbakke 1, 8400 Ebeltoft.

Turistforeningen for Ebeltoft og Mols anbefaler vores erhvervsmedlem, Holmriis Elinstallation A/S

Holmriis El-installation A/S i Ebeltoft på Djursland har siden etableringen i 1926 udviklet sig til én af regionens førende dynamiske el-installationsvirksomheder. Firmaet beskæftiger i dag 20 medarbejdere med specialer inden for både el, energi og sikring.

Uanset opgavernes størrelse, som spænder fra montering af et enkelt elstik, over opstilling af energibesparende klima- og varmeinstallationsanlæg til større nybygningsprojekter, kan du kontakte Holmriis alle døgnets 24 timer på telefon 86341444 eller info@holmriis.dk Deres geografiske serviceområder er hele Djursland samt i og omkring Århus, Skanderborg og Horsens.

Holmriis er altid i ”stødet” til at give dig et ekstra ”stik”.

Derfor kan Turistforeningen anbefale Holmriis El-installation A/S som ”Ugens Erhvervsmedlem” i kategorien ”Håndværksvirksomheder”.

Du kan finde Holmriis El-installation A/S på følgende adresse;
Østerallé 23, 8400 Ebeltoft
https://www.ebeltoftmols.dk/ 👍😀

Turistforeningen for Ebeltoft og Mols anbefaler vores erhvervsmedlem, Ebeltoft-Mols Mæglerne Ebeltoft

Har du planer om at flytte til vores skønne område i Nationalpark Mols Bjerge og måske sælge eller købe helårshus eller fritidshus, så kan Turistforeningen anbefale Ebeltoft-Mols Mæglerne som "Ugens Erhvervsmedlem" i denne kategori.

Ebeltoft-Mols Mæglerne er fri og uafhængig af diverse kædeaftaler med banker og kreditforeninger mv. Firmaet har siden oprettelsen støttet den lokale Turistforening med sit medlemskab.

Ebeltoft-Mols Mæglerne blev etableret den 18. april 1993 af ejendomsmægler Anna Mette Madsen. Den 1. april 2018 overtog ejendomsmægler Maria Madsen forretningen. I dag består holdet således af Traniee Priyanka Srither og ejendomsmægler Maria Madsen, som står klar til at hjælpe dig til en skøn fremtid i Syddjurs..

Du kan finde Ebeltoft-Mols Mæglerne på følgende;
A. Knudsensvej 10, 8400 Ebeltoft