Kør med Ebeltoft Cykelguider

Vi cykler til Købmanden i Øer, her stiller vi cyklerne og traver ad små finurlige stier og åbne hedelandskaber i et fantastiske naturområde. Området blev skabt ved råstofudvinding af Sten- og Gruskompagniet fra 1935-74 og et klondike området opstod efter denne udgravning. Traveturen bringer os også gennem Øer Maritime Ferieby! - Nordens Venedig som byen også kaldes.

Mødested: Fregatten Jylland Ebeltoft. Cykelturen koster 40,00 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.
Wir fahren nach dem Kaufmann in Øer. Hier parken wir unsere Fahrräder und gehen auf kleinen wunderlichen Wanderwegen und offenen Heideflächen in einem fantastischen Naturschutzgebiet.
Das Gebiet entstand bei Gewinnung von Steinen und Kies 1935-74, und ein Klondike Gebiet entstand nach
Dieser Gewinnung. Die Wanderung bringt uns auch durch die Øer Maritime Ferienstadt – Das Venedig des
Nordens, wie die Stadt auch genannt wird.

Treffpunkt: Die Fregatte Jütland in Ebeltoft.
Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.
We bike to the merchant in Øer. Here we park our bikes and will traverse small, beautiful trails
and open heathlands in a fantastic natural area. This area was created by mining of stone and gravel
from 1935-74, and a Klondike arose after this mining. The hike also brings us to Øer Maritime Holiday Village! – the Venice of the North, as the town is also called.

Meeting point: The Frigate Jutland in Ebeltoft.

The bike ride costs 40,00 kr. per adult person.

I dag | 10:13

Hej Erling, formoder du mener til Harmonikaklubben? Ring venligst til Frede på tlf. 23 30 74 88

I dag | 09:34

Hej
Jeg skal indbetale et beløb til jer men jeg har ikke nummeret. Send det venligst
Erling Knudsø

I går | 17:13

Kom med din hjemmebagte kage, på Djurslands største kagekonkurrence der foregår onsdag d. 17. oktober på Ebelfestivalen.

Kære Erna. Ingen tilmelding. Du kommer bare med kagen (gerne flere - det øger chancerne). Kl. ca. 15.00 går det løs med smagningen. Kaffe/musik kl. ca. 14.30.