Kør med Ebeltoft Cykelguider

Øer Maritime ferieby 28 maj

Næste guidede cykeltur tirsdag d. 28. maj kl. 10. til ca. 13.00. ”Øer Maritime Ferieby”

Die nächste Fahrradtour mit Guide Dienstag, 21. Maj 10 bis 13 Uhr. ”Øer Maritime Ferienstadt“.

Next guided bike ride Tuesday 21rd of Maj10 am to 13. ”Øer Maritime Holiday Village”.

Vi cykler til Købmanden i Øer, her stiller vi cyklerne og traver ad små finurlige stier og åbne hedelandskaber i et fantastiske naturområde. Området blev skabt ved råstofudvinding af Sten- og Gruskompagniet fra 1935-74 og et klondike området opstod efter denne udgravning. Traveturen bringer os også gennem Øer Maritime Ferieby! - Nordens Venedig som byen også kaldes.

Mødested: Fregatten Jylland Ebeltoft. Cykelturen koster 40,00 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.
Wir fahren nach dem Kaufmann in Øer. Hier parken wir unsere Fahrräder und gehen auf kleinen wunderlichen Wanderwegen und offenen Heideflächen in einem fantastischen Naturschutzgebiet.
Das Gebiet entstand bei Gewinnung von Steinen und Kies 1935-74, und ein Klondike Gebiet entstand nach
Dieser Gewinnung. Die Wanderung bringt uns auch durch die Øer Maritime Ferienstadt – Das Venedig des
Nordens, wie die Stadt auch genannt wird.

Treffpunkt: Die Fregatte Jütland in Ebeltoft.
Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.
We bike to the merchant in Øer. Here we park our bikes and will traverse small, beautiful trails
and open heathlands in a fantastic natural area. This area was created by mining of stone and gravel
from 1935-74, and a Klondike arose after this mining. The hike also brings us to Øer Maritime Holiday Village! – the Venice of the North, as the town is also called.

Meeting point: The Frigate Jutland in Ebeltoft.

The bike ride costs 40,00 kr. per adult person.

Hej Hans Jørgen. Tusind tak for de flotte ord om turistforeningens hjemmeside.

Omfattende hjemmeside med spændende læsning og godt opdateret, ros til redaktøren. Bor i Ebeltoft, pensionist og tidligere grafikker.

Karen Køkken og 26 andre erhvervsmedlemmer er nu med i Lodvigs Billedbog. Måske de har en vare du også vil købe.

Se her, og støt turistforeningens erhvervsmedlemmer. 3 medlemmer mere er kommet til i år.