Æble Fotokonkurrencen

15/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Jeanette
17/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Marian. (Råhygge)
17/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Dea Katrine. (Eva tager en bid af æblet)
19/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Jytte. (En tiltrængt hvilepause i børne galleriet)
Trediepræmie. 19/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Charlotte. (Vi har smagt på lidt af hvert, herligt)
20/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Majbritt. (Katten Lillia kunne ikke stå for den nye æblekurv netop hentet hjem fra ebelfestival og fyldt med havens augustæbler. Den er bedre som hyggelig katteseng) 😂
Andenpræmie 21/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Ketty. “To af byens friske piger på tænke-bænken – imens de to drenge spiser æbler på hygge-bænken på Lodvigtorvet.”
22/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Kirstine. (Æbler til dig og mig og fuglene, eller blot til pynt).
21/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Anne.
22/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Peter. (Jeg dypper lige et mere)
Førstepræmie. 23/10-17. Dette er indleveret til Æble-fotokonkurrencen af Lene. (Hej Jørgen/Turistforeningen Ebelfestivalen tiltrækker ikke bare børn & bedsteforældre men også et ungt, internationalt publikum! Den unge kvinde, som kæmper med at få hul på sit kandiserede æble er Elena Stenzel, 20 år og tysk udvekslingsstudent på Medie- og Journalisthøjskolen i Aarhus. Sammen med en australsk medstuderende havde hun taget turen til Ebeltoft for at se, hvad sådan en festival gik ud på - og fandt den vældig hyggelig! Mvh. Lene Ahlmann

Hvornår kan man deltage i denne vandretur?

Mvh Jette Brinch

Gæsteservice og Bynær Strand er sidste nyt fra din Turistforening

Se venligst ny cykeltur 29. maj.

Det er dælme ikke nemt dette puslespil