Punkt 1 Ebeltoft

Vi er din lokale butik, men vi er også en del af Danmarks største hvidevarekæde. Det giver masser af fordele, der sikrer dig det bredeste udbud og de bedste priser. Du får altid kompetent rådgivning og service – så ring eller kig ned i butikken hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Så kan vi vise dig, at vi er det rigtige valg.
Med venlig hilsen Din lokale punkt1 butik.

Punkt 1 Falcksvej 2. 8400 Ebeltoft

Gustav & Hund

Efter mange års erfaring i den grafiske branche er jeg blevet opmærksom på behovet for kompetent assistance under spidsbelastninger. En mulighed for kun at afregne DTP-arbejde netop når opgaven er der. Jeg tilbyder services som annonce- og avisproduktion, lay-out, rentegning og filmudkørsel/reproarbejde.

Gustav&hund reklamebureau Adelgade 8. 8400 Ebeltoft

Ziga

Velkommen indenfor i Zigas unikke univers, med spændende og anderledes kunsthåndværk, unika smykker, skønt modetøj og håndsyede sko.

Ziga er en fysisk butik beliggende i den midtjyske havneby Ebeltoft, en online butik samt et smykkebrand.

Kort fortalt startede det hele i 2008 med et selvstændigt smykkebrand med eget design og produktion af unika smykker. Sidenhen i 2014 udvidede Ziga smykker med en butik på Nytorv i Ebeltoft med smykkerne samt kunsthåndværk.

I 2016 flyttede butikken til større lokaler på Adelgade 51, og efterfølgende i 2017 med en online butik. I foråret 2019 udvidede Ziga ind i nabobutikken, og i dag er vi stolte af at have en stor og lys butik midt på gågaden i Ebeltoft.

Hos Ziga gør vi en stor indsats for at fylde vores webshop og fysiske butik i Ebeltoft op med de skønneste ting, du ellers sjældent ser.

Du finder bl.a. spændende keramik, finurlige figurer og håndlavede smykker samt  modetøj og unika håndsyede sko fra Pisaverde.

Ziga Adelgade 51. 8400 Ebeltoft Forside - Ziga

LP Cykler og Maskiner I/S Ebeltoft

Her kan du leje cykler til hele familien og opleve den smukke natur i og omkring Ebeltoft.

Vi reparerer din cykel, tohjulet, trehjulet eller firhjulet, men også alle maskiner til græsslåning, klipning, fræsning og meget mere.

Du kan selvfølgelig købe alt som nævnt ovenfor og skulle det være en scooter, så klare vi også det. Kik ind og tal med en fagmand.

Nørrealle 5. 8400 Ebeltoft. Tlf. 86344777

Email: lpcyklerogmaskiner@mail.dk

Ebeltoft Apotek

Her kan du læse mere om apotekets sundhedstilbud og servicemål.

Det er apotekets politik, at alle kunder som køber lægemidler, dosisdispenserede lægemidler og håndkøbs lægemidler, til sig selv, samt forældre til børn under 15 år, inviteres til dialog. Vores mål er at mindst 75 % af alle kunder, tilbydes rådgivning.

Ebeltoft apotek Bryggerivej 4. 8400 Ebeltoft

Den Blå Brille - Byens ældste optikerforretning.

Lækre briller, stil og friskbrygget kaffe bliver kombineret med rådgivning om syn, brilleabonnement og kontaktlinser. Den personlige service betyder meget i vores daglige omgang med kunderne. Personlig service opfatter vi som, at du får lidt mere, end du måske forventer.

Hos Den Blå Brille vil vi gå langt for, at du kan få den oplevelse, både i valg af stel og rent fagligt. Vi har skabt en lille hyggelig butik med mange spændende briller på hylderne og byder altid på friskbrygget specialkaffe, mens du venter. Det manglede da bare!

Hos Den Blå Brille kan vi hjælpe dig med alle former for synsløsninger, lige fra kontaktlinser med glidende overgang, til den moderigtige brille der klæder dig bedst.

Den Blå Brille Jernbanegade 10. 8400 Ebeltoft

Hanne Sloth Mode

Smart tøj og tilbehør til damer/piger i alle aldre.

Hanne Sloth mode Adelgade 1. 8400 Ebeltoft

Hanne Sloth er formand for Ebeltoft Handelsstandsforening hvorfor du kan melde dig ind i Handelsstandsforeningen ved at kontakte Hanne på Tlf. 86 34 46 33. Email: mail@ebeltoft.dk