Elsegårde Camping

Elsegårde Camping ligger som en naturperle midt i Elsegårdes gamle idylliske bydel. Det er en lille hyggelig familieplads med flere opdelte terrasser omkranset af meget velholdte paradisiske blomsterbede, som tryllebinder enhver gæst.

Stedet er året rundt et meget yndet feriested for børnefamilier og ægtepar pga. sin skønne beliggenhed og befriende ro, som får enhver stresset familie til at genfinde balancen igen efter blot en enkelt dyb vejrtrækning. Danmarks måske mest venlige og smilende lejrchef Niels Peter Diget vil herefter gøre alt for, at du får en uforglemmelig ferieoplevelse.

Turistforeningen for Ebeltoft og Mols kan varmt anbefale stedet for vore turister. Videre detail-information kan søges på deres hjemmeside og Fb-site – se vedhæftede.

Vi kan endvidere tilføje at på en af vores cykelture besøges campingpladsen, g vi bliver altid modtaget med en kop kaffe og en fortælling fra om Elsegårde.

Kristoffervejen 1, 8400 Ebeltoft.

Tlf.: 86341283.