Holmris El-installation

Holmriis El-installation A/S Holmriis El-installation A/S i Ebeltoft på Djursland har siden etableringen i 1926 udviklet sig til én af regionens førende dynamiske el-installationsvirksomheder. Firmaet beskæftiger i dag 20 medarbejdere med specialer inden for både el, energi og sikring.

Uanset opgavernes størrelse, som spænder fra montering af et enkelt elstik, over opstilling af energibesparende klima- og varmeinstallationsanlæg til større nybygningsprojekter, kan du kontakte Holmriis alle døgnets 24 timer på telefon 86341444 eller info@holmriis.dk Deres geografiske serviceområder er hele Djursland samt i og omkring Århus, Skanderborg og Horsens.

Holmriis er altid i ”stødet” til at give dig et ekstra ”stik”.

Derfor kan Turistforeningen anbefale Holmriis El-installation A/S som ”Ugens Erhvervsmedlem” i kategorien ”Håndværksvirksomheder”.

Du kan finde Holmriis El-installation A/S på følgende adresse;
Østerallé 23, 8400 Ebeltoft
https://www.ebeltoftmols.dk/ 👍😀

Ebeltoft Autocenter Aps.

Ebeltoft Autocenter Aps er et kvalitetsbevidst autoværksted med et højt serviceniveau. De tilbyder professionelle ydelser til din bil med bl.a. serviceeftersyn, reparation, klimaservice, dæk, reparation af forsikringsskade, udskiftning af ruder og reparation af stenslag. De arbejder i eget autoværksted i Ebeltoft og er en del af Bosch Car Service kæden, som i år fejrer 100 års jubilæum. Fejringen vil løbende gennem 2021 kunne følges på værkstedets Fb-site med attraktive tilbud til din bil og din pengepung.

Hos Ebeltoft Autocenter Aps hænger priser og kvalitet uløseligt sammen. Skuffede kunder eksisterer ikke i deres verden.

Havde Ebeltoft Servicecenter Aps været servicemekaniker for Kevin Magnussens Formel 1, havde han i dag været Verdensmester – ”Å det ikk´ engang løwn”, som den legendariske Poul Erik Krogen ville have udtrykt det.