Velkommen til Ebeltoft Hamonika-Club

Foto Allan H. Laursen

http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652063 På linket her kan du se og høre Vi Synger Solen ned med harmonikaklubben

Hej alle  medlemmer og venner af Ebeltoft Harmonika Club.

Så er foråret ved at være vel overstået og bøgen er ved at tone sin lysegrønne sommerpragt, og havens blomster begynder at vise deres symfoni af farver. Aprilvejret blev jo en noget blandet fornøjelse med mangel  på lune forårsdage, men nu tegner maj til at varsle sommervejr, og det er jo meget passende når vi skal afholde klubaften/sommerfest den 18. maj 2018.

Den planlagte forårsfest/klubaften fredag den 16. marts 2018. blev jo, som meddelt i sidste nyhedsbrev, aflyst på grund af for ringe tilmelding og interesse. Min opfordring til at melde ud med årsag, meninger, forslag eller barre en god ide, har desvære ikke givet noget resultat, men bestyrelsen har alligevel valgt at invitere til sommerfest, som hidtil planlagt. Bestyrelsen håber så, at resultatet af forårsfesten var en enlig svale, som bare skal glemmes.

Se Indbydelsen til sommerfesten herunder.

Næste åben øveaften, med medbragt kaffekurv,  er mandag den 7. maj 2018 fra kl. 19.00 til kl. 22.00 i aktivitetshusets lille sal. Som hidtil synges der frit efter harmonikaklubbens sangbøger, og lyttes til harmonikaholdets indøvning af instrumentale numre. Aftenen er god udfordring og inspiration for harmonikaholdet, og den fælles udfordring i sang og spil giver mange muntre situationer til fælles morskab og glæde, samt livlig debat.

Ergo: Kom og vær med og tag venner og familie med. Alle er velkomne!

Datoer til kalenderen for afholdelse af klubaftener: Fredag den 18. maj 2017, sommerfest. Husk at give besked til venner og andre, som på grund af manglende mail-adresse, ikke modtager dette nyhedsbrev.

Det var alt for denne gang.

Med harmonikahilsen

Frede Lysdal

Turistforeningen | Svar 07.05.2018 11.52

Tilbud fra Harmonikaklubben

Hvornår kan man deltage i denne vandretur?

Mvh Jette Brinch

Gæsteservice og Bynær Strand er sidste nyt fra din Turistforening

Se venligst ny cykeltur 29. maj.

Det er dælme ikke nemt dette puslespil