Velkommen til Ebeltoft Hamonika-Club

Foto Allan H. Laursen

http://www.ebeltoftturistforening.dk/327652063 På linket her kan du se og høre Vi Synger Solen ned med harmonikaklubben

Hej alle medlemmer og venner af Ebeltoft Harmonika Club.

Så lakker det mod enden af oktober, og efterårsferien med børnebørn og hvad deraf følger er overstået, og vi kan nu nyde roen og de smukke farver i efterårsløvets vej til jorden.

Overstået er også Ebelfestivalen og dens mange aktiviteter.  Igen i år kunne vi deltage i åbningen med et velbesøgt harmonikatræf, lørdag og søndag, med glade musikere og gæster begge dage. En vellykket eftermiddag med turistforeningens kagekonkurrence, fik vi også spillet til.

Jeg skal hermed sige en stor tak til "Tordenskjolds soldater" som igen ydede en stor indsats med at få det hele arrangeret og få det til at fungere. TAK FOR DET.

Desværre vokser træerne ikke ind i himlen, og det har den konsekvens, at gejst og ressourcer efterhånden er meget svækkede. Da interessen for klubbens aktiviteter tillige er meget svindende, så er dette nyhedsbrev det sidste fra min hånd, og samtidig aflyses de åbne øveaftener, samt klubaftner frem til efter generalforsamlingen den 25. januar 2019. Jeg håber, at der til den tid er friske kræfter, som vil føre nye, som gamle aktiviteter videre, så glæden ved harmonikaspillet kan leve videre.

Danske Harmonikaspilleres medlemsblad, Harmonikaspilleren, skal bestilles inden den 1. januar 2019 og såfremt man ønsker bladet tilsendt, skal man selv tegne et medlemskab af Danske harmonikaspiller. DH's hjemmeside er www.harmonikaspillere.dk og medlemskab koster kr. 270,00 for voksne og kr.180,00 for folkepensionister.

Den næste åben øveaften, med medbragt kaffekurv, i aktivitetshusets lille sal, aflyst.

Syddjurs kommune har tildelt Harmonikaklubben følgende tider i den forestående sæson til afholdelse af klubaftner i aktivitetshuset:

Fredag den 14. december 2018 Aflyst

Fredag den 25. januar 2019 Generalforsamling

Fredag den 15. marts 2019

Fredag den 10. maj 2019

Nærmere information og tilmeldinger til aktiviteter vil blive udsendt når vi nærmer os datoerne.

Husk at give besked til venner og andre, som på grund af manglende mail-adresse, ikke modtager dette nyhedsbrev.

Med harmonikahilsen

Frede Lysdal

Se den forunderlige natur.

Se her om din nye vintercykel, m.m.

Se nu hvad René skriver om på facebook

😂Kan du få sat hønsene på plads?