Vi spiser Sammen på i Skovmøllen

Tag med turistforeningen på ”Skovmøllen”

Torsdag d. 29. juni 2015 kl. 17.30

Arrangementet er for alle, - lokale som turister. Under spisningen vil der blive en konkurrence/lodtrækning med en lille gevinst eller to. som et minde fra Ebeltoft.

Skovmøllen fra 1700 tallet ligger i Femmøller, midt i naturskønne omgivelser ved foden af Nationalpark Mols Bjerge, med udsigt til skov og sø. Skovmøllen har været familieejet i 3 generationer i 1987 åbnedes en bistro, men er siden blevet ændret til restaurant. I dag står Lis for den altid gode mad, som på dagen består af:

Røget Hellefisk på salatbund med flute

Dyreryg m/det rigtige tilbehør, - og sovs!

Tilmeld dig og mød blot op med godt humør og få et par hyggelige timer i selskab med dem du kender, og måske i særlig grad dem du ikke kender. Prisen er 250 kr. plus drikkevarer som betales hos værten.

Du tilmelder dig på mail jorgen@ebeltoftturistforening.dk

Senest tirsdag d. 27. juni

Mødested: Molsvej 141. Femmøller, 8400 Ebeltoft

Hallo hallo, skal du på cykeltur lørdag d. 17. juni, så tag på Blushøj Camping der har åbenhus. Se mere på opslagstavlen.

Tak, skal du have Jeanette. Det var en fornøjelse at have dig med. Mange hilsner - René

Er i denne uge oppe på 260

Flot med 900 besøgende/uge. På vores ny FB-side ligger vi mellem 100 og 200. Men vi booster den med gode opslag og kommer stærkt frem