Kør med Ebeltoft Cykelguider

Ebeltoft Gårdbryggeri

På en af årets mest populære cykelture besøger vi Ebeltoft Gårdbryggeri i Hyllested. Her kan du smage gourmet øl og eller vand, med lidt snacks til. Mange andre væsker bliver frembragt her, blandt andet en fortryllende cider. - Alt selvfølgelig hjemmelavet. Gården ligger i Nationalpark Mols Bjerge, smukt placeret med udsigt til Jernhatten og Kattegat.

Vel mødt ved Ebeltoft Turistbureau. Cykelturene koster 40,00 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

Auf einer der beliebtesten Fahrradtouren besuchen wir Ebeltoft Landbraueri in Hyllested. Hier können
Sie Gourmet-Bier und/oder -Wasser mit ein Bisschen Snacks probieren. Viele andere Flüssigkeiten werden
hier produziert, unter anderem ein zauberhafter Apfelwein . – Alles selbstverständlich hausgemacht. Der Hof liegt im Nationalpark Mols Berge mit Blick auf Jernhatten (der eiserne Hut) und Kattegat.

Treffpunkt: Die Fregatte Jütland in Ebeltoft.
Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.
On one of the most popular bike rides of the year we are going to visit Ebeltoft Farm Brewery in Hyllested.
Here you can taste gourmet beer or waterbwith some snacks. Many other liquids are made here among others an enchanting cider. – Everything of course homemade. The farm is located in the Nationalpark of
Mols Mountains, beautifully located with views to Jernhatten (iron hat) and the Kattegat.

Meeting point: The Frigate Jutland in Ebeltoft.
The bike ride costs 40,00 kr. per adult person.

I dag | 10:13

Hej Erling, formoder du mener til Harmonikaklubben? Ring venligst til Frede på tlf. 23 30 74 88

I dag | 09:34

Hej
Jeg skal indbetale et beløb til jer men jeg har ikke nummeret. Send det venligst
Erling Knudsø

I går | 17:13

Kom med din hjemmebagte kage, på Djurslands største kagekonkurrence der foregår onsdag d. 17. oktober på Ebelfestivalen.

Kære Erna. Ingen tilmelding. Du kommer bare med kagen (gerne flere - det øger chancerne). Kl. ca. 15.00 går det løs med smagningen. Kaffe/musik kl. ca. 14.30.