Agri Bavnehøj

Cykelturen bringer os til Mols Bjerge; - Basballe, - Agri og kirken og videre til foden af Agri Bavnehøj hvor vi stiller cyklerne og traver til toppen af Bavnehøjen.

Agri Bavnehøj er 137 m. højt og er det højeste punkt i Nationalpark Mols Bjerge.

Cykelturene koster 40 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

Die Fahrradtour bringt uns nach Mols Bjerge; - Basballe, - Agri und die Kirche und weiter zum Fuß des Agri Bavnehøjs, wo wir die Fahrräder hinstellen und zum Gipfel des Bavnehøjs wandern.

Agri Bavnehøj ist 137 m hoch und ist der höchste Punkt im Nationalpark Mols Bjerge.

The bike ride brings us to Mols Bjerge; - Basballe, - Agri and the church and on to the foot of Agri Bavnehøj, where we set the bikes and walk up to the top of the Bavnehøjen.

Agri Bavnehøj is 137 m high and is the highest point in the Nationalpark
Mols Bjerge.

The bike ride costs 40,00 kr. per adult.

7. sept. Udsigt fra en stabelhøj ved Agri. Foto: Stjasser

7. sept. Ned fra Stabelhøjen 134 m. over havet.. Foto: Stjasser.